stampin up catalogue

http://www.stampinup.net/esuite/home/stampingwithanja/

Monday, February 16, 2009

Making up lost time





It feels so good to be posting some cards again, sorry, the pictures are not the greatest.
The basement is drying up nicely and it sounds like we are gonna get a lot of new things, so thankful for insurance.
And I am stamping again, I got ready for the class I will be teaching on Saturday at Scrapping Great Deals, you can check it out at www.scrappingreatdeals.com
Sheila also has a wonderful paper sale on!!
I am going back to my stamp space, hope to be back tomorrow to show you my creations, thanks for stopping by, Anja
***********************************************************************************
***********************************************************************************
***********************************************************************************
Het is een goed gevoel om weer wat kaarten te laten zien, de foto's zijn niet zo scherp, sorry.
De basement droogt lekker op, zo te horen krijgen we een hoop nieuwe dingen, waar verzekering al niet goed voor is.
En ik zit lekker te stampen, heb alles voorgesneden voor de workshop die ik zaterdag geef in Sheila's winkel, www.scrappingreatdeals.com
Op dit moment heeft Sheila ook een leuke papier aanbieding!
Ik ga terug naar mijn stamp space, hopelijk heb ik morgen een nieuwe kaart om te laten zien,
bedankt voor het kijken en een fijne dag gewenst, Anja

No comments: